תחזוקה ותמיכה

תחזוקה ותמיכה

כל המהדורות של CODESOFT שנמכרות דרך www.codesoft.co.il כוללות תחזוקה ותמיכה למשך זמן המנוי שנבחר.

כיצד זה עובד?

 

תחזוקה

תחזוקה, משמעותה שתוכל לעדכן לגרסה האחרונה של CODESOFT ללא תשלום נוסף, בתנאי שהמנוי שלך בתוקף. "גרסה אחרונה", משמעותה הגרסה האחרונה שזמינה עבור אותו סוג של תוכנה שבה אתה משתמש כרגע (לדוגמה, אותה מהדורה, אותו מספר משתמשים).

 

לדוגמה:
•    אתה קונה מנוי לשנה אחת ל CODESOFT‏ 2012 Network‏ 5 משתמשים
•    כעבור 6 חודשים מתפרסמת גרסה חדשה של CODESOFT
•    תוכל לבקש עדכון בחינם לגרסה האחרונה של CODESOFT‏ Network‏ 5 משתמשים ל-6 החודשים האחרונים של המנוי שלך.

 

כדי לקבל את הגרסה האחרונה, פשוט כתוב לנו לכתובת mail מדואר האלקטרוני שהשתמשת בו לרישום חשבונך ב-www.codesoft.co.il, ובגוף ההודעה ציין את המספר הסידורי והסיסמה של התוכנה שלך, ובקש עדכון ללא תשלום לגרסה האחרונה לשארית המנוי שלך.

עדכונים ללא תשלום יסופקו רק עבור אותה תצורת תוכנה (לדוגמה, אותה מהדורה, אותו מספר משתמשים).

אם תרצה להחליף מהדורה, יהיה עליך לקנות מנוי חדש.

 

תמיכה

צוות התמיכה הטכנית שלנו זמין מיום שני עד יום שישי, מ-9 בבוקר עד 6 בערב (זמן צרפתי), ומוכן לסייע לך בכל בעיה טכנית שעשויה להתעורר בתוכנת CODESOFT שלך. בכל פנייה, אנא ציין את המספר הסידורי של הרישיון שלך.

מספר טלפון של התמיכה הטכנית וקוד הגישה האישי שלך יישלחו אליך לדוא"ל זמן קצר לאחר קניית המוצר.

אם יש לך שאלות, פנה אלינו בכתובת mail